777gonul_ Selam kızlar bugün ultrasona gittim 5+4 haftalık hamileyim kese göründü ama hala bebek gözükmedi normalmi?? Lütfen bilgisi olan yardımcı olsun çok rica ediyorum ❤️🫶
0107 777gonul_ şuan çok normal ben 6+5 de sadece keseyi gördüm 5. Hafta herkes genelde sadece keseyi görür. içinizi ferah tutun beklemek inanılmaz zor ama 6. Haftayı doldurup öyle gidin tekrar o zaman bebeği de görürsünüz inşallah 🤲
Boncukk123 777gonul_ cok normal canım minnacık suan 7-8 haftalara kadar kalp atışını duyarsın insaAllah 🌸
Srfclkkl Ben sırf görebilmek için 6 haftalık olmayı bekledim hem bebişi gördüm hemde kalp atışını duydum. Merak etme bir 2 hafta sonra bir daha git görürsün inşallah ☺️
777gonul_ Srfclkkl mayıs ayında boş gebelik geçirdim o yüzden bu kadar çok korkuyorum yine aynı şeyi yaşamak istemiyorum çok yiprattmisti beni bebeği o kesenin içinde görene kadar stresten olucem 😕 çok korkuyorum
Srfclkkl 777gonul_ korkma eğer korkarsan bebeği de etkilemiş olursun. Sal kendini bebek yokmuş gibi bir hafta geçir ve sonra randevuna git ve bebişi gör. Benim 15 haftalık ama daha hissedemediğim için arada hamile olduğumu unutuyorum