Dün suyum geldiği sandığım için hastaneye gittim suyum gelmemiş sancı yok 3 cm açıklık var açıklık ilerlemedigi için eve git sancı olunca gel dediler. Bu sabahta hafif kanlı sumuksu yapıda birsey geldi. Sancı olmadan gitmeye gerek yokmu acaba her gittiğimde alttan bakılıyor çünkü 3 cm açıklık ilede yatış yapılsın istemiyorum ilk doğum çok tedirginim evde sancı beklemek daha mi dogru acaba