Kızlar cuma günü randevum vardı hemşire bugün artık şeker yüklemesi yapamayacağız geç oldu pzt gel dedi. Şimdi kan aldılar 50 mg şekerli su içtim tekrar kan aldılar sonuçlar 2 saate çıkar dedi. Ama randevum olmadan bakmıyormuş doktor hemşireye sordum şimdi ne olacak diye yüksek çıkarsa yeniden yükleyeceğiz gibi bişey dedi ben anlamadım bundan sonraki süreçte ne olacak. O sonuçlara göre nasıl ilerleyecek bana bilgi verebilir misiniz