S19 nur6565 merhaba,doğum parası için iş yerine her hangi bir evrak verdiniz mi acaba yoksa sadece doktorun girdiği rapor yeterli oluyor mu
Ferhanferiatmaca Calisansiniz deilmi bmde 32haftaya girdim bugün rapor alındı 10bin ne zaman yattı ben doğumdan sonra diye duydum geri kalanı surda bekleyeyim bende bilen yazar belki