YuvarlanamayanPaanda Kızlar 27 haftalıgız sağ elim tutmaz oldu gün içinde sürekli uyuşuyordu ama bıçak tutamaz oldım ne yapacagım internette doğumdan sonra geçer 3 ay sonra falan diyo nasıl dayanacam
Sbry98 YuvarlanamayanPaanda doğum yapalı 2 ay oluyor neredeyse geçmedi cıldırıcam gece gündüz uyuşur oldu daha kötüsü hiç bir rahatlama yok arada da olsa daha kötü uyuşur oldu 😢
xbebegimx YuvarlanamayanPaanda magnezyum eksikliginden oluyrmus sanirim, kullaniyo musunuz 36da basladi bnde 10gundur cekiyorum
Boncukk123 YuvarlanamayanPaanda Allah şifa versin canım cok geçmiş olsun bekarken aşırı ağır işte çalışmaktan iki elimden de amelıyat oldum 1 yıl oldu avuç içlerimde hala izleri var ama agrısı sancısı geçmişti 10 haftalık hamileyim hamileliğimi öğrendiğimden beri bende aynı sekılde agrı sancı cekıyorum amelıyat yerleri de acıyor normalde geçmişti agrısı insaAllah gebelikten sonra geçer cok zor ben biliyorum anlıyorum seni kremler vs işe yaramaz ortopediye gidip sorun kendı basınıza bsey yapmayın
YuvarlanamayanPaanda Sbry98 doğumdan sonra devam ediyorsa beyinve sinire git istersen askm hamileyken bişi yapılmıyo3 ama doğumdan somra yapılıyor diye biliyorum artık bir ekmege çikolata sürmwk için bıçago tutamaz oldum ben
Boncukk123 YuvarlanamayanPaanda ekmeğin içini bile kopartamazdım avuçlarım kapanmıştı amelıyattan bir gun once ama hamilelikte bsey yapılmaz sanırım
YuvarlanamayanPaanda xbebegimx hamilelikte hap vb kullanma taraftarı değilim 2 sinded3 kullanmadım bundada kullanmıyorum magnezyum verirken bebeğimede banada farklı etkiler veriyordur illaki
YuvarlanamayanPaanda Boncukk123 sizde geçmiş olsun daha agır yaşamışssınız kendi kendime birşey yapmıyorum ama zorlanıyorum arttık evde 2 çocuk daha var onlara yardım ederken aksıyor artık Allahım hepimize şifa versin
Begovicka Kesinlikle akupunktur ama dogru doktoru nasil bulabilirsiniz bilemiyorum. Yan etkisiz ve ilacsiz oldugu icin hamileyken sorun teskil etmez.
Aselkus YuvarlanamayanPaanda benimde 26 haftada basladi 31 oldum hala ayni gece uyusuyor gun icinde his kaybi oluyor hala
Sksjsux355-- YuvarlanamayanPaanda magnezyum muhakkak yazması lazım başka türlü rahatlama olmaz benim 15. Haftada başladı şuan 31+3 üz kullanmadığım günün sonraki gecesi uyutmuyor beni o yüzden hergun düzenli kullanmak zorunda kalıyorum yada şuan yoksa muz tüket o da o görevi görüyor ya da maden suyu bol magnezyum içeriyor ikisi de
YuvarlanamayanPaanda Sksjsux355-- askm evde her çeşit vitamin magnezyum var aldık ama kullanmıyorum sıkıntı o megavital elenatal2 imom omega aldım hep kullanayım diye ama yapamıyorum içemiyorum deneyelim mecbur bakalım o zaman
Sksjsux355-- YuvarlanamayanPaanda belki sende ki mideni bulandiriyordur bende ki limon tadında soğuk su ile eritiyorum ama tablet erir erimez tek yudumla içiyorum tadı hoşuma gidiyor markası efermag benim