omersevval13 Hamile olduğumu cumartesi test yapıp öğrendim akşam üzeri kan verdim aynı gün 116′53 çıktı iki gün bekleyemedim dayanamayıp pazar günüde yaptırdım 218,60 çıkmış ondada bir güne göre artış nasıl iyimi bir yıldır bekliyordum umarım sağlıklıdır 🥺🥹❤️🐣
sehrengiz_8 omersevval13 evet artış güzel bugün verse idiniz değeriniz 233 ve üstü olması gerekiyordu sizin pazar günü öyle olmuş
omersevval13 B-Y94 tşk ederim peki bu değer ne kdrlik oluyor son adet tarihim yanlış hatırlamıyorsam 29 Eylül düzensiz adetlerim deggere göre değil addte gioremi hesaplanıyor
e_blue_sky_a omersevval13 evet iyi. Şimdi pazartesi salı yaptırmayın. Çarşamba yaptırın. Ve kadın doğuma randevu alın. O size kese için gün verecektir.
omersevval13 e_blue_sky_a çok tşk ederim peki gebeliğin haftası adet tarihine göremi oluyor yoksa betaya göremi adetim düzensiz benim son galiba ,20 Eylül’du kaç haftalık oluyor
e_blue_sky_a omersevval13 4+5 oluyor sanırım. Son adete göre. Siz çarşamba test yapın. Doktor randevusunu da alın
omersevval13 sehrengiz_8 benimde 7 Kasım’da vardı en erken kan vericem ozmn kdr sizi. Değeriniz kaçtı en son herhlade önemli olan değer değil yükselmesi düzenli dimi
sehrengiz_8 omersevval13 Bhcg baktırmadım hiç cuma günü gidip öğreneceğim olumsuz gebelikler geçirince üst üste acele etmek istemedim
e_blue_sky_a omersevval13 7kasım olması iyi olmuş bebek de gözükür o vakitlerde. Hayırlısı olsun inşallah sağlıklı bir gebeliktir.
omersevval13 e_blue_sky_a bir yıldır bekliyoruz nolur dua edin rabbim hayırlısını versin düzenli artış olunca sağlıklımi oluyor
e_blue_sky_a omersevval13 artışa çok takılmayın bence. Sadece çarşamba test yaptırın. 7sine kadar hergun kan testi vermeyin gerek yok.