iremnazli Bebeğim 30+5 şuan kilosu 1800 gram. Normal mi sanki az gibi hissediyorum son bir ayda sadece 300 gram almış görünüyor
imeaeb iremnazli Az mı benim de o zamanlarda 1900dü kilosu doktor önde gidiyor dedi neye göre az olduğuna karar verdiniz 🤔
iremnazli imeaeb 15 gün önden gidiyordu gelişimi normalde hep ama sadece son 1 ayda 300 gram alındığını duyunca az gibi geldi
iremnazli imeaeb doktor yine önden dedi ama bilemedim bir ayda 300 gram duyunca haftalık 80 gram mı yani dedim kendi kendime
imeaeb iremnazli Kendini sıkma canım doktor normal dediyse bir sorun yoktur önemli olan o 🥰 önceki ölçümde düzensizlik olmuştur belki
Nrmrv iremnazli ben 31+3 de 1760 gramdı şu an 32 oldu ne bilmiyorum doktor gayet haftasında gidiyor senin ki de iyi maşallah .
Zelihaa1409 iremnazli Benmde 30+4 1708 gram normal güzel dedi neye göre az diyosunz ki bu aralarda oluyo zaten bu haftada,tam haftasıyla uyumlu olms oluyo.Hemde herkesin ki aynı olmuyo büyük oranı genetik yapıya bağlı.Geri olmaması önemli.