denizalismom Edaaa123 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 🥰 benim de oğlum olacak , bu sene erkek senesi maşallah 💙🧿
Elifderint Edaaa123 Bende 13 haftalıkken öğrendim ikili testte erkek dedi doktor herkes çok erken diyo bende sevinemiyorum 😂
Emine_63270 Ben daha bilmiyorum 14 +4 günlüğüz Çarşamba günü gidecem bakalım söyler mi bu arada hayırlı olsun