7351 Kızlar selam 19 haftalık hamileyim bir kaç gündür çamaşırım da su gibi ıslaklık oluyor sizce bu durum normal mi Bu durumu yaşayan var mı ?
busduuk1914 7351 bende 14 haftadayım. Progestan kullandığımdan beri su gibi akıntım olmaya başladı. Sanki işemişim gibi, pijamamda bile ıslaklık hissediyorum. Hamilelikte normal olduğunu söylüyorlar. Bence endişelenecek bir şey yok
denizalismom 7351 bende 19 haftalığım ama normal akıntım var o da normal demişti doktor . Kokulu ve yeşilimsi olursa sıkıntı demişti
seymmnr 7351 ben yaşadım. hülya kayhanın nioli yağını kullandım ondan sonra düzeldi ama bebeğin gelişim sürecinde rahimin büyümesine bağlı olarak çok normalmiş akıntı. sürekli çamaşır değiştirmek zorunda kalıyordum yaklaşık 4-5 gün sonra düzelmişti
Pinark92 busduuk1914 bende 17+3 haftamdayım progestan kullanıyorum beyaz leke görmek dışında su gibi akıntı bende de oluyor
7351 Yanıtladığınız için teşekkür ederim Ama herhangi bir ilaç kullanmadım Ve bu durum yeni başlayınca endişelendim açıkçası Haftasına göre normal de olabilir tabi bilmiyorum ama 👐🏾
Hayalgokce 7351 bnce doktora danisin iciniz rahat etsin nolur nolmaz.Bnmd3 akintim fazla hep vardi ama su sira baya kafama takmaya basladim.rengi acik yesil sari arasi tahlillerde enfeksiyon çıkmıyo sebebi ne artk bilmiyorum valla
busduuk1914 Pinark92 beyaz lekeler de ilaç kalıntısı sanıyorum ki. İnşallah bir an önce ilaçtan kurtulur sağlıklı bi şekilde devam ederiz 🙏
Elif944 Pinark92 bende kullanıyorum canım progestan kaynaklı oluyor progestanı bıraktığın an sıvı akıntı da bitiyor.
Hayalgokce 7351 normal akinti bnce ama yinede sorun iciniz rahat etsin bizde 18 haftalik olduk ama hic hareket hissetmiyorum ya
Alp1311 Merhaba ben 23 haftalık gebeyim birkaç gündür bebeğim karnımın sağ kısmında toparlanıyor orası sertleşiyor bu önemli bir şey mi neden oluyor korkmalı mıyım
neslihanazakli Alp1311 benimde oluyo sorun olduğunu sanmıyorum ve bi kaç gündür böyle ılık ılık akıntım oluyo bende bundan korkuyorum 20.haftadayım renksiz kokusuz
Hayalgokce denizalismom bnmde beyazda hafif sariya mi dönük yesile mi anlamıyorum tahliller normal cikiyor hergun oluyor mu sizdede mutlaka
Alp1311 Doktorumu aradım istiyorsan muayeneye gel dedi daha bir hafta önce detaylı ultrasona girdim her şey normal dedi sanki sağ köşede semsert oluyor orada bikaç saniye duruyor sonra geçiyor
denizalismom Hayalgokce evet maalesef her gün oluyor günde 2 kez iç Çamaşırı değiştiriyorum. Doktorum sümük tarzı ve ya hafif pütürlüyse sorun yok ama yeşil ve kokulu olursa sıkıntılı demişti. Bol bol su içmeyi deneyin belki düzelir .
7351 Hayalgokce Ya normal de beyaz akıntı olurdu oluyor da Ama bi kaç gündür çamaşırım da aşırı ıslaklık hissediyorum Yani su ıslatır gibi ıslanıyor akıntı ıslanması farklı ya