Seh999 Kızlar 38+2 haftalığız düzensiz sancılarım varmış. Bu doğum yakın mı demek. Böyle olup kaç gün sonra sonra doğurdunuz yoksa 2 hafta falan sürer mi. Ben en azından 39 u görsün istiyorum.
Esmaxzcv Seh999 bende 39 haftalık hamileyim benimde sancım çıktı ama açılma yok hemşire 4 saate açılma olursa gel dedi
Seh999 Esmaxzcv keşke bana da baksalar en azından süreç belirli olurdu biraz. Devlet hastanesinin sıkıntısı işte inat doktorlar.