Sevdaltun Perinatolojiye gittim kontrol için 37+2 haftaligim doktor seni dogurtalim dedi artık kızım biraz kiloluyms ☺️
Meralaslann1 Sevdaltun aynı haftayız bende 37+2 benim bebeğimde minnak birazcık 2600 bekliyoruz bakalım doğmasını süreç nasıl ilerlerse , sağlıkla gelsin seninde bebişin💖
glsmogrtmn Sevdaltun dogumumuz aynı gün olacak , biz de inşallah 26 Ekim sabahı kavuşacağız 💗 Siz de sağ salim kavuşun. 🥰 ben çok heyecanlı korkulu ve stresliyim 🥹
Aylzanne Sevdaltun aynı gün doguruyoruz benimde kızım 36. Haftada 3 kilo 100 gram di. Başı çok aşağıda olduğu için doktor 38+1 de alicak ikinci sezeryanim çok korkuyorum heycan hüzün hepsi karışık acaba Biraz daha mı dursayki diyorum
Sevdaltun Teşekkür ederim hayırlısıyla ins alırız kucağımıza ben haftasını beklesem 5 kg dogururum heralde😁
Sinem-21 Sevdaltun kaç kilo bebeğiniz acaba bende Şuan tam 37 yim perşembe doğumum var inşallah 37+3 te doğum olacak kilosu önden gittiği için
biryildiz42 Sevdaltun sağlıkla gelsin kaç kilo peki benlm 35 haftalıkken 2500 şuan 37 cuma randevum var o zamana kaç olur bilemedim 😂 sizin kaç kg şuan. Acaba beni de doğuma alırlar mı ya heyecanlandım 😂
glsmogrtmn Sevdaltun benim sezaryen olacak bebek makat geliş olduğu için o yüzden alttan bakmaktan kurtuldum sanki 😂😂 inşallah size de bakmazlar ama sonda takarken yine bakılacak 😂😂
Sinem-21 Sevdaltun ama benim sezeryan istedim doktorda zaten normal zor olabilir dedi tek korkum hep biraz erken mi olmasıydı ve kuvöz doktor gelişimi tamamlanmış oluyor zaten dedi ama inşallah kuvöze girmez tek düşüncem o
Sevdaltun biryildiz42 Ben bundan 10 gün önce gittimde 2900 dedi bugün gittim 37+2 3600 dedi bu hafta alalım dedi ileride gidiyr haftasi
Sevdaltun Aylzanne Gelişimi iyi dedi baya kilo alms ve insülin kullanıyorum onun etkiside olabilir doğum şeklim belli degl acilde doktor karar verecek korkuyorum valla yalan yok sonda bilmem ne acitiyormu acaba
Sevdaltun anneyimmbennn Yok şekerim de var benm büyük ihtimal ondan dolayı cnku diyetisyene göre gittim kilo verdm hiç almadm