Adensu_ bence doktor takibi olmadan kullanmayın. Bende kullandim bir kere tum belirtileri yasadim gebeyim dedim adette gecikince doktora gittim megersem kist oluşmuş. Yumurta büyümüş ama catlatma ignesi falan kullanmadığından kiste dönüşmüş. Bide iki ay doğum kontrol kullandim kistten kurtulmak icin. Ondan riske atmayın bence.