Ben 11. Haftamda kanama yaşadım hemde fazlaydı hastanede yattım iğne fitil vs durdu şükür. Tam bir ay sonra tekrar pembe şeklinde kanamam oldu yine aynı şekilde serum iğne yattım ve tam bir hafta oldu bugün yine aynı şeyleri yaşadım ve hastanedeyim 😔 şükür bebeğim iyi 17.haftasına girecek ama korkuyla yaşıyorum artık. Rabbim hepimize sağlık sıhhat versin bebeklerimizi kucağımıza alalım sağlıkla🤲🏻