Es123123 Kızlar 31. Haftadayız kılosu 2100 doktor biraz fazla bu gıdısle sezeryan olacak normal olmaz dedi sizce nasıl
aslanprenses_ Es123123 çok az önden gidiyor senin bebiş. Şekerin yoksa yapacak bir şey yok. Yinede karbonhidratı filan kes istersen. Benim 32+0 da 2040 tı kilosu doktorum tam haftasına uyumlu demişti.
Seymoshh Es123123 benimde hemen hemen 10 gün önden gitti hep bebeklerim ama don haftalara doğru haftasını yakaladı 3.500 la 3.650gr arasında normal doğdular 4 bebeğimde doğum şekli için henüz erken yorumlamak