umrumdadegil Beyzaaugurr bence olunması lazım ama isterseniz doktorunuza danışın burda ol diyen de olur size olma diyen de🌸
Kbrnrmrt Bizi tanımaz etmezsiniz yapma desem yapmayacak mısınız gerçekten. Ayrıca aşı hakkında konuşmak burada yasak. Bilimsel makaleler var yapılmalı diyen de yapılmamalı diyen de okuyun kararınızı verin ama yeri bura değil.
Beyzaaugurr Kbrnrmrt senin söylediğinle karar verecek değilim. Fikir almak sizin onayınızı almak değil hanımefendi.
Kbrnrmrt Beyzaaugurr Ben hiçbir aşıyı yaptırmıyorum ne kendime ne çocuğuma İyi fikir mi Kesin beğenmezsiniz şimdi
ekc Beyzaaugurr Geçmişte 18 haftalık doğumum olduğu için perinatoloğum yaptırmana gerek yok dedi. Çokta gerekli aşı değil demişti sonra durdu evde doğurmıcan demi dedi. Eve gelip doğum yaptırmıcaksınız demi hoca demiştim gülmüştük. Sonuçta 23. Haftadayım ben yaptırmadım. Ama aşıya karşı değilim doğumdan sonra uygun bir zamanda 5 dozu tamamlayıp kurtulmak istiyorum🥰
Beyzaaugurr Kbrnrmrt nedense sizin söylediğiniz fikrin iyi olduğunu bilsem bile kendi kararımı kendim verirdim😉😂
Nnoktaa Beyzaaugurr hangi aşıdan bahsediyorsunuz? Buna en iyi cevabı kadın doğum doktorunuz verecektir. Olmamak gebenin inisiyatifindedir. 🤗