KNazli benim 15 Ocak 20 Ocak arası ben sezeryanım o yüzden erken biraz olcak inşallah rabbim nasip ederse oğluşum olcak 2 kızım var . Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin ama böyle ilkmiş gibi bı heyecan korku bı değişik duygum var ağlamalar başladı bende doğum yapabilecek miyim korkacakmiyim ee iki kızım var yetişebilirmiyim yetebilirmiyim hepsinin düşüncesi başladi yani 🥺😂