Başka bi doktor bana rahmimin hafif t şeklinde olduğunu söylemişti, t şekilli rahim de düşüğe sebep olabiliyormuş. Şimdiki doktoruma bunu söyledim ben öyle bir şey görmüyorum ama yine de ne olur olmaz diyerek progestan verdi. Günde iki kere fitil olarak alıyorum.