Gkcem9561 Kızlar bugün muayneye geldim hiç açılmam yok doktor suni deneyrlimmi direk sezeryanamı alalım diyor karar veremiyorum bana fikir verir misiniz acil lütfen şuan hastanede bekliyorum
minik-02 Gkcem9561 ilk çocuk mu eğer kendinizi doğuma hazırlamak için birşeyler yaptıysanz suni deneyebilirsiniz ama benim gibi her adımı arabaya binerek gittiyseniz sezeryan düşünebilirsiniz tercih yinede sizin sağlıkla kucağına al inşallah
MasalAlparslanMom Gkcem9561 suni de korkulacak bişey yok🫣 emin olun okadarcik sancı sezeryan sonrası hissedecklerinizin yanında sinek ısırığı kadardır 🤗
Ebus2045 Gkcem9561 vücudunuzu en iyi siz tanırsınız bence doktorunuzun da önerisini alıp ona göre bir yol izleyin
Miracleee Gkcem9561 normal doğumu denemenizi tavsiye ederim ama yine de vücudunuzu en iyi siz tanıyorsunuz. Hayırlısı olsun her iki şekilde de kolayca doğurun inşallah
Ellove Ben sezeryan oldum iyiki de sezeryan oldum diyorum sifir acı sifir ağrı 2gün sonra ev süpürdüm doktor bile inanamadi. Bugun cikar agrisi yarin cikar derken 9 ay gecti ustunden sizlama dahi yasamadim.
Yazmelegi_ Gkcem9561 doguma kendinizi hazırladiysanz normal dogum deneyin mesela ben sezeryan istiyordum çünkü hazirlamadim kendimi iyiki de sezeryan diyorum tabi herkesin süreci farklı birde şöyle var eğer suni alınca normal doğum olmazsa mecbur o yorgunlukla sezeryana girebilirsin