Mature40 Merhaba güzel annelerim, 35.haftama girdim ama mide bulantısı başladı doktorumla paylaştım kusma olursa bulantı hapını kullan dedi.Kusma yok ama bulantım devam.Neden olur acaba aynı durumu yaşayan varmı?
Nursonmez Mature40 35+6 olduk sadece bulantı ve mide yanması var malesef böyle olunca da gaviscon şurup var onu içiyorum geçiyor bide yeme iştahı var ama yiyecek yer yok 😅😅
Mature40 Nursonmez Benim de iştahım arttı 🙈 Özellikle tatlıya saldırmaya başladım sanırım demirim düştü.Tatlı şeyler yiyince midem yanıyor o zaman gaviskon imdadıma yetişiyor😃
sevaldqn1 Mature40 benim kendiliğinden geri geçiyor birşey tüketmeme gerek kalmıyor ama en çok sabahları bulanıyor