sedseda Merhaba kızlar e bebekten yenidogan kıyafetleri almak istiyorum kalıbı dar diyorlar alan kullanan var mı? Kac kiloya kadar olur acaba? 3 ay mı tercih etmeliyim
Ebus2045 sedseda ben iki takım aldım e bebekten oğlum bugün 27 günlük 1 tanesi küçük geliyor biri tam oluyor yani çok çabuk giyemicek kadar büyüyorlar bence 2 tane falan yenidoğan alıp sonrakileri 3 ay alabilirsiniz
sevaldqn1 sedseda bende aldım ve cidden bazıları çok dar zibinlardan bazılarını o yüzden 3 6 olarak aldım yeni doğan için
busraayksll Cidden kalıpları dar herkes diyor zaten ve kesinlikle LCW kalitesi çok daha iyi mesela şu İ love mom i love dad yazan bı takım var üçlü o kadar güzel ki ikisinden de aldım yan yana koyunca bile fark ediyor
Baharoloji sedseda bence tam ben hep 3-6 ay almıştım bebeğim 3200 civarı doğdu büyük geldi hepsi gittim e bebekten yenidoğan beden tulumlar aldım :)
cokbilmismom Baharoloji 3-6yeni doğana tabi ki büyük gelir nasıl olacağını düşündünüz 🙈0-3 alsaydınız yeni doğanı 1 ay anca giyiyorlar zaten hemen 0-3e geçiliyor
Kukulikukuli12 sedseda e bebek zıbın cok almıştım ama 6 ay ve üzeri aldım hep. Kızım Eylül dogumluydu kasımda giydirmeye başladım biraz büyüktü mayısa kadar dar gelmeye başladı. Ben asla tam beden almadım. Kıyaget olarak waikiki %90 kıyafetlerimiz
NisaSevgili sedseda bence civil ve LCW almalısın e bebekten bakım ürünleri tercih ettim ben tabii yine de sizin kararınız..
Zeynep_ze sedseda ben 3 ay olarak aldım yenidoğanlaro 50cm falan yazıyordu o yüzden büyüğe çözüm varda küçük olana çözüm yok diye ebebekten yenidoğan almadım hiç