caglayaman Kızlar şuan şeker yüklemesi yaptılar hastanede bekliyorum 1 saat sonra tekrar kan alıcaklar ama hala bişey yiyemiyorum:(
Yazmelegi_ caglayaman evet yememek gerekiyor belki kan verdikten sonra birdsha alabilirler bazıları öyle yapıyor
xxR4bia caglayaman kaç gramlık yaptınız Ben de geçen pazartesi yaptım 50lik doktoruma çarşamba göstereceğim 😊
Meryembozkurt46 Ben 3 kere verdim kan bir saat aralıklarlar önce normal kan verdim sonra yükleme yapıldı oyle verdim bir saat sonra tekrar verdim
Aleykck @“caglayaman” Ben yükelemeden önce verdim Yüklemeden sonrada 2 kez verdim Maalesef bişey yiyip içemiyorsun 😫
caglayaman Şuan eve geldim kızlar bitik haldeyim gerçekten kan idrar aldılar sonra içtim onu arkadından iki kere daha kanla idrar aldılar sonra yiyebildim