Merhaba arkadaşlar benim ilk doğumum kordon dolanmasi nedeniyle sezeryan olmuştu 3 yıl oldu ikinciyi normal doğum istiyorum bu durumda olan varmı acaba sezeryan sonrası normal doğum yapan bide kaç kilo ile normal doğum yaptınız cevaplariniz için şimdiden teşekkürler