Kızlar bu ay 10 gün letu kullandım 3 yumurtam gelişmişti geçen cuma doktora gittim 1 tane yumurtlamam olmuş ikisi duruyor dedi beta ya da baktık negatif. Doktorum adet olunsan ikinci gün gel dedi adet olmazsan gecikmende de kesin gel dedi . Ama düzenli bir tarihte adet olmadığım için ne zaman gitsem bilmiyorum. Geçen ay 15 gündü adet döngü sürem eğer 15 i baz alsam 5 gün gecikmeden oluyorum. Böyle durum yaşayan var mı