gulnurrrrrr Valla canım ben ilk hamilelikte kullanmadım ama zayıf birisi olmama rağmen göbek kaldı doktorum kullanma demişti bu ama bu doğumda araştırdım ve korse aldım sezeryan dikislerim iyileşip rahim kendini toparlayinca takacağım inşallah
Owli doğum sonrası korsesini aldım yorumları çok guzeldi