Aabbccc . Dozu yüksekmiş kuzum. Ben 75 ünite vurdum . Aynen öyle kuzum aslında 3 ün üstüne cıktımı aşılamayı iptal ediyolarmış doktorum eğer 3 ten fazla gelişirse iptal etmek zorundayız demişti . Valla bende direk tüp bebek istiyorum aslında da doktorum bir aşılama daha denemem konusunda ısrarcı . Başka rahatsızlıklarımda var bu tedavi için onları bıraktım ama her geçen gün kendimi kötü hissediyorum artık