1159098263 sezeryan olmadığım için bilemem ama normal doğumda benim minik dikişim oldu ama inan doğumdan sonra o kadar iyiydim ki ne ağrı ne sızı dikişim de zerre acımadı arada zonkladı ama ağrı acı olmadı bir haftaya da iyileşti zaten kendiliğinden tentirdiyot gibi bişey verdi doktor onunla her tuvalette peçeteyle sildim o kadar normal doğum için dikişin olursa korkulacak birşey yok sezeryan için bilmiyorum ama görümcem sezeryan oldu artık tıp gelişti o da bir haftaya toparladı kendini iyiydi yani