berivan11- yeni doğum yaptım bu benim listemdi şimdi kullandığım ve kullanmadıklarımı da söyleyeyim. Bebekle alakalı olan her şeyi kullandım tam yetti bir gece kalmama rağmen bezden bir tane kalmıştı hastaneden çıkarken. Kendime gelecek olursam bir pijama takımını kullanmadım,depend kullanmadım hastanede veriyorlar,külot fazla haliyle hepsini kullanmadım zaten normal bez külot giydim,göğüs ucu kullanmadım şu an kullanıyorum bebem erken doğduğu için onu anca kavrayabiliyor. Çorap giymeyi sevmiyorum o yüzden kullanmadım onun dışında yazdığım her şeyi kullandım zaten minimal ve gerçek ihtiyaçlardan oluşturduğum bir liste idi. Yardımcı olur umarım size de.
Beybi için
Hemşireye verilecekler(tulum,şapka,çorap,bez,zıbın,4 katlı müslin battaniye) eldiven takmayı düşünmüyorum😅
Yedek olarak bir alt üst takım bir tulumlu takım
üç zıbın
üç çorap
Üç tane ağız mendili
Bir tane ince müslin
1 tane kalın battaniye
Bakım çantası için:
15 bez
Temizleme pamuğu
Islak mendil
Alt açma örtüsü
Pişik kremi
Kendim için:
2 pijama takımı
1 elbise gecelik
1 kimono(geceliğim biraz kısa olduğu için normalde de kullanabilmek adına spor şık bir kimono aldım😅)
Depend
Yarım atlet(emzirme sütyeni amaçlı)
İç çamaşırı(boxer ve normal külot koydum 3 tane)
Çorap(hayatta sevmem giymem de ama tedbir amaçlı😅)
Göğüs pedi
Silikon göğüs ucu(aklımda bu yoktu ama bir yakınımız doğurdu kız hemen emziremedi ucu çıkmadı hemşire silikon uç istedi 40 dakika kadar alıp gelmekle uğraştılar o yüzden ne olur ne olmaz o an uğraşmamak adına tedbir amaçlı aldım)
Hastaneden çıkarken giyecek rahat bir takım
Terlik yazmıyorum çünkü giderken giycem zaten😅
Eşim içinde eşofman takımı ve iç çamaşırı
Havlu
Kirliler için poşet
Kişisel bakım için de diş fırçası-macun,tarak,toka,deodorant,nemlendirici,
birkaç makyaj malzemesi.