Fid34 ben aldım kullandım göğüsü ucu kremi de alıp doğumdan önce kullanmaya başlamıştım fakat ya ben çok beceremedim bilmiyorum yine de ağrısı sızısı olmuştu karbonatlı suyla da sildim ne yaptıysam yara olmuştu yani belki en aza indirdi bilmiyorum ama kesin al yada alma diyemem