3prens1prensesmom 120622Aht 33+3 surekli bendede oluyor kasik agrisi bel ve karin agrisi doktoruma soyledim nstde sancim cikmadi muhtemelen rahimdeki yapismadan oluyor dedi bana 🤷🏻♀️
Saravi @120622Aht bende aynı ne oturduğum yerden kalkabiliyorum ne yatakta donebiliyorum ne uzun süre yuruyebiliyorum yirtilacak gibi oluyor kasiklarim, bel ağrısı da ekstrasi
3prens1prensesmom Ceylannn1y bunu nasil anlatirim bilmiyorum ama gebeliklerde baya riskli bi durum . Arastirirsaniz anlarsiniz 🤗