Bende çekiyorum bir haftadır valla yapacak birsey yok yanağımda şişme bile var dişçiye gittim net bursey de demiyorlar röntgen çekilmedigi için dogumdan sonra gel diyor gönderiyor ha çok şiddetli ise tabi tedavi yapılır benimki dayanılmicak gibi değil sabrediyorum