Erva123456 Merhabalar.ikimci sezeryanimi olacam kisa zaman sonra olaki hastanede ilk gun sutum gelmezse nasil getirebilirim neler yaptinuz bohle bisey olursa deneyimlerinizi yazwrmisinjz
Hopefulmom Erva123456 bestlak damla kullanabilirsiniz eczanelerde satılıyor ben kullanmıştım iyi gelmişti birde stres yapmayın güzel düşünün ve bol bol su için ☺️
glsmogrtmn İki gün sonra sezaryenim var benim de ben her ihtimale karşı yanıma süt sağma pompası ve kaşık biberon aldım gelmesi için elimden geleni yapacağım ama eninde sonunda gelecek inşallah aksini düşünmeyin hiç 🌸
Erva123456 Hopefulmom stres yapmamaya calsiyorum.Yiyecek olarak bisey yediniz mi dguma kadar hurma falan duyfum ama
Hopefulmom Erva123456 vallahi doğumdan önce pek birşey yemedim süt olması için 37+3 de oldu doğumum ani oldu ama siz hurma incir tüketin bol su ile birde hiç birşeyi kafayı takmayın ☺️