MrvSayn 27 haftalık hamileyim, bebeğimin kordonunda bir kitle vardı ama gelişimine ve doğuma engel birleşen değildi fakat son kontrolümde kitlenin içinde bağırsak göründü sadece çok az bir kısmı fıtık tarzı bişey dedi doktor eğer içine girmezse sezaryen olurmuşum ve bebek ameliyat olurmuş bilgisi olan var mi bu konu hakkında