3 yaşında çocugum var baston Bebek arabamız var ama yatmıyor bende doğum yapcam 1 tane yatan bebek arabası mı almalıyım yoksa sling falan alsam az onla idare mi etsem oturmaya başlayınca 8 9 aylıkken baston Bebek arabasına biner mi evde 2 tane bebek arabası olsun istemiyorum zaten yerim yok dışarı çıksam kızın elini mi tutayım onu mu süreyim sizce napayım