29 ağustosta kürtaj oldum. Sonrasında 20gün(son 5 gün adet gibi) lekelenmelerim oldu. 20 gün ara ve sonra yani kürtajdan 40 gün sonra ilk adetioldum. Fakat 15 gündür devam ediyor sizce normal mi? Sizler ilk adetinizi nasıl oldunuz normal mi yoğun kanamalı mıydı bu kadar uzaması normal mi bilemedim fikirleriniz lazım 🤯