İlk dığumumu 5.5 yıl önce kendi rızamla sezeryan ile yaptım. Şimdi 31 haftalık hamileyim Ssvd çok istedim alıştırdım piskolojik kendimi. Fakat hastahane normal ve sezeryan doğumun 15 bin bizim indirimle 12 bin SSVD istersem 30 bin olduğunu söyledi. Çok üzüldüm o kadar veremeyiz yani. Paşa paşa sezeryan olacağım yani 😭