Kızlar 39-1 iz, 1 de uyuyabildim 3 de uyandım, gecede karnım sertleşmişti ama 3’den beri karnımda düzenli sertleşme var. Normalde uzanınca geçiyor yalancı sancılar 32 den beri oluyor. Ama bu sefer uzanırken oluyor, tüm karnım taş gibi oluyor, sonra yumuşuyor, tam dk tutamadım, doğum başlıyor mu sizce, böyle doğumu başlayan oldu mu? Ağrı vs yok bu arada belime çok çok az bi ağrı giriyor arada o da acaba pozisyondan falan mı diyorum