Kubra2104 Kızlar selam bugün hamile olduğumu öğrendim test direk 2 çizgi oldu kan verdim ve gebelik henüz çok yeni dediler şimdi nasıl bir yol izlemem gerek ne yapacağım muayeneye ne zaman gitmeliyim ? Tecrübeli olanlardan yardımcı olmalarını rica ediyorum 🥹
anneyimmbennn Kubra2104 beta hcg takibi yapmıştım ben iki güne bir. Çok yükseldiğinde hastaneden randevu aldık ultrasonla bakıldı sonra başlıyor zaten gebe takip. Beta hcg kaç çıktı?
sedanur_bpr0 Kubra2104 Ben ilk başlarda sağlık ocağı doktorumun kontrolünde beta HCG seviyesini takip ettim. Daha sonra da 8 haftalık olunca ultrasonda görmeye gittim. Kalp atışlarini duydum çok şükür
Minikperi Kubra2104 son adet tarihinizin üzerinden 6 hafta geçtiğinde bir doktora gidin hem bebeği hem keseyi görebilirsiniz sonrasında doktor yönlendiriyor zaten 🌸
Zeyna01 Kubra2104 Merhaba öncelikle hayırlı uğurlu olsun inşallah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim inşallah.🤍🙏 Öncelikle eviniz yakınındaki saglik ocak gidip iki güne bir beta değerinize baktırmaniz gerekiyor iki katına çıkıyorsa dış gebelik veya kimyasal gebelik değildir sonra uygulama kontrol edin haftamız 6-7 haftada kalp atışı duyabilirsiniz