anneyimmbennn Anneadayiii__ ayy ben de balık aserdim hamileliğimde. Normalde de asla aramazdim balık. Levrek ve çupra yedim bol bol çok lezzetli oluyor 😚
umrumdadegil Anneadayiii__ uzun zamandır yemedim bende çok canım çekiyor en kısa zamanda almam lazım 😍😂
Anneadayiii__ umrumdadegil bana akrabalar getirdi akşam yemeğine gelirken o yüzden bilmiyorum maalesef ne kadar verdiler 😂