Mucizelimm eğer doğru biliyorsam canım ikisini de yaşadım biri normal Doğum için ağrı kesici gibi birşey belden biri de normal sezeryan için belden anestezi ben her iki doğumumda da hem sancı çektim hem sezeryan oldum .canım bir de şu an teknoloji ilerledi herşeyi güzel yapıyorlar iyi doktora düşersen ilkinde ödem oluştu dikişimde 2 sene sonra daha farklı şeyler çıkmış hiç ödem bile olmadı normal karnımı hissediyorum eskisi gibi hissizlik yok