Kızlar 38+1 günlük hamileyim 2 gün önce çatı muayenesi oldum çok kanamam oldu bölmeli kızlık zarım olduğu için ama dün tamamen durmuştu bu geceye kadar da hiç olmamıştı. Akşam üzeri kasıklarımda ağrı başladı belimde ve sırtımda da ama öyle düzenli değildi. Dün geceden uykusuz olduğum için koltukta uyuyskalmışım tuvalete kalktım şimdi idrar yaparken adet olmuşum gibi kanamam oldu kasıklarımda da biraz ağrı var sizce nişan mı geldi? Hastaneye gitmeli miyim? Yoksa sancıların sıklaşmasını ve artmasını mı beklemeliyim? İlk doğumun olacak.