Bende burda herkesin muayenesi okuyup korkuyordum bugün adet sancısı ile hastaneye gittim ve altan muayene yapıldı kendinizi kasmadığınız sürece çok ağrılı bi durum değil tabi ki sıfır acı diyemem ama kasmamanız halinde acıyı daha az hissedersiniz korkulucak bi şey yok bunun bilinci ile gidip kendinizi motive edin