Merhaba arkadaşlar 21. Haftamızın ilk günündeyiz kaburgalarımın altında ara ara şiddetli ağrı oluyor bir de el eklemimde oldu Bugün , insülin direncim (kan tahlilinde homa ır diye geçiyor )5,6 geldi sizlerin nasıl değerleri ?yüksek çıkıp düşürebilen var mı