35 haftayım ama ultrasonda 37 hafta bebeğim sancılarım başladı 10.gün önce hastanede yattım durdurdular hala nidicard kullanıyorum 4 saatte bir wc harici yataktan kalkmıyorum doktorum 1 gün dahi dursa iyidir diyor açıklık 2 cm kaç gün duracağız belli. Değil ama sancı çekiyorum hala var mı böyle doğum yapan kaçıncı haftada oldu ilacı bıraksam doğum hızlanacak gibi