Kızlar çok nadir belim falan ağrıyor 1 haftadır başkada bir belirti yok. Hiç gelmeyecek gibi.. Adaçayı, hurma, squat, yürüyüş, merdiven çıkma vs. Hepsini yaptım. Şuan bu saatte yerleri mi silsem diye düşünür oldum. Acele mi ediyorum bilmiyorum daha vakitte var aslında ama happy momda benim haftamda olupta doğuranları görünce bi hevesleniyorum. Çok değişik bir psikolojiymiş bu bekleyişler.. Sanki yakında doğum yapacak olanda ben değilim gibi.. Sanki adet tarihime yaklaşmışımda sinir stres üzerimdeymiş gibi hissediyorum.