tek aksatmadığım mg ve multivitamin takviyem. Genelde Demir hapını mide bulantısından dolayı içemediğim zaman çok olmuştu. Fakat 1-2 aydır onu da olabildiğince düzenli tutmaya çalışıyorum. D vit tam kahvaltıdan kalkarken aklıma geliyor o yüzden aksayabiliyor ama yine de haftada 4-5 gün kullanmaya gayret ediyorum. Kimi doktor özellikle Demir ve mg üzerinde duruyorlar. D vitaminini de aksatmayın derim. Çünkü pekçok vitaminin emilimini, vücutta kullanılabilirliğini arttırıyor, hem bebek hem de anne için kemik ve diş yapımında önemli depoları sağlıyor.