Asminsmom2 Kizlar merhaba öncelikle forumda sürekli bu konuda basliklarla karşılaşınca tekrar aynı postumu yazmak istedim. 19.haftada suyum 2.5cme kadar düştü ardindan turnusol kağıtları ve amniosure testlerini defalarca yaptık ve İstanbul'da en iyi doktorlara gittim çok şükür kaçagim devam etmedi ve bebegimde sorun yoktu. Şimdi neler yaptığımdan bahsetmek istiyorum 🤗Tuzu ve sekeri agzima surmedim vucutta suyu tutmasin bebege gidis engellenmesim diye 🤗bütün gün yatıp sadece 1 saat yuruyus yapip tekrar uzandim ki vucut tembellesmesin hizli kan akisiyla bebege akimlar hizlansin diye(1 ay sonra rutin hayatıma geri döndüm ) 🤗protein ağırlıklı besledim sut yumurta yoğurt 🤗.gunde en az 4 lt su ayrıca 2 sise maden suyu ve sabahları 1 bardak taze sıkılmış havuc suyu tükettim havuç suyunu abartmamak lazım fazla A vitamini bebeğe zarar verebilir. Veee bolca dua ettim🙏🙏 Bunları yaparak suyumu 1 ayda toparladım evet hiçbir zaman %100 artis olmadı yani 15cm olmamız gerekirken 13 cm de kaldik ama gelişimimize de engel değil bebeğimin gelişimi gayet güzel 😍 Şuan 37 haftamdayim kızıma kavuşmayı bekliyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun 😇
GmzCml Asminsmom2 sabitlenmesi lazım bence böyle yararlı postlara gerçekten ihtiyacı olanlar var @adm 🙏
Asminsmom2 @GmzCml canım burada daha detaylı yazdım inşallah sana da yardımcı olur çabucak toparlarsinz😍🤗