damla097 37+3 haftalığız yaklaşık 3 saattir geçmeyen şiddetli bir bel ağrım var sanki tutulmuş gibi hareket edemiyorum ve kısıtlanıyorum ilk gebeliğim korkuyorum acile gitmelimiyim erken doğum belirtisi olabilir mi?
Teslimeesma damla097 bı parol için ve uzanın ayaklarınızı havaya kaldırın çok yorulduysaniz gün içinde o yüzden olabilir yalancı sancı da olabilir
damla097 Teslimeesma aslında hiç bir iş yapmadım hep yattım ama anlamadım bir duş alıcam şimdi geçer inşallah
Teslimeesma damla097 inşallah geçer eğer duştan sonra çoğalırsa bi doktora görün en azından nst koyarlar