Zzgee sorma canım sorma berbat bişey Allah’ım düşmanıma vermesin delirtir insanı valla. Buz koyuyorum bazı yerlerine nerdeyse buzla uyucam biraz rahatlatıyor ama biseye sar öyle koy artık oda üşütüyo kış geldi. Birde solüsyon verdi kadın doğum ve hap verdi her gece 1 tane olarak yeni başladım bakalım faydası olacak mı hapa bugün başladım
Dün ki solüsyon da iyi geldi gece uyanmadim ilk defa 🤦 tamamen geçirmez dedi doktor doğumdan sonra geçecek dedi daha 5 6 hafta var nasıl dayanacagim doğum korkusu yetmiyor gibi bide bu geldi başıma