SedaF Kızlar 35 olduk, alfamet kullanıyordum bu hafta başında bitti. Doğuma kadar kullanıyor muyduk 2 kutu vardı benim. Onu hatırlayamadım tansiyonum normal düzeyde ama riske atamam. artık siz nasıl yapıyorsunuz