gulcin46_ Hocam meraba ben bu ay klomen+çatlatma iğnesi oldum ama doktorum çatlatma iğnesinden 36 saat sonra ilişki demişti o gün ilişki olmadı 36 saat dolduktan 2 gün sonra oldu sizce şansım varmıdır gebe kalabilirmiyim?
Cansu14_ Şansın olabilir tabiki ama en çok tutacağı zaman ilişki olmaması oldukça düşürmüş ihtimali gulcin46_
gulcin46_ Cansu14_ Ya aslında oldu ama eşim boşalma problemi yaşadı sitresli olduğumuzdan dışına aktı çoğu sperm o yüzden o gün olmadı sayıyorum nedense
gulcin46_ Aykem İnşallah ya zaman geçmiyo çok sitresliyim benim gibi bekleyen herkesinki tutar inşallah.